اخبار فوتبال

ساخت وبلاگ

سعید آذری ، در مورد علت عدم انتقال مسعود حسن‌زاده به ماشین‌سازی گفت: طبق ماده ۱۶ آئین‌نامه نقل و انتقالات برای انتقال بازیکن به باشگاه دیگر طرف سوم قرارداد یعنی بازیکن باید رضایت داشته باشد. من در جلسه‌ای که با مسئولان ماشین‌سازی داشتم با مسعود تماس گرفتم و او گفت که به ماشین‌سازی می‌رود و مسئولان ماشین‌سازی هم گفتند رضایت او راجلب خواهند کرد اما روز گذشته حسن‌زاده با من تماس گرفت و گفت با ماشین‌سازی به توافق نرسیده بنابراین انتقال او به ماشین‌سازی منتفی است و من هم از مسئولان ماشین‌سازی عذرخواهی کردم.

آذری در مورد اینکه گفته می‌شود حسن‌زاده به پرسپولیس خواهد رفت، گفت: ۲ باشگاه ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان خواهان جذب مسعود حسن‌زاده بودند که با توجه به اینکه درخواست فولاد به ما زودتر رسیده بود من با اژدری‌زاده صحبت کردم و پیشنهاد انتقال قرضی حسن‌زاده را به فولاد دادم و قرار شد که مدیرعامل محترم فولاد با هیأت مدیره‌اش صحبت کند. پس از آن با ماشین‌سازی وارد مذاکره شدیم و باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به ما نداده است. او در حال حاضر بازیکن ذوب آهن است.

آذری با اشاره به جذب آقای گل لیگ دسته دوم عنوان کرد: ما یاسر فیضی را جذب کردیم. جوانی بااستعداد و با انگیزه است و باشگاه ذوب‌آهن مثل سایر بازیکنان به فیضی کمک خواهد کرد تا رشد کند. همانطور که بازیکنان دیگر که به ذوب‌آهن آمدند و اسم و رسم نداشتند و اکنون به تیم ملی دعوت شده‌اند این شرایط را برای فیضی مهیا خواهیم کرد. من از جدایی و رفتن هیچ بازیکن و مربی از کادر فنی ذوب‌آهن ابایی ندارم.

وی در مورد بودجه باشگاه ذوب‌آهن گفت: بر اساس شرایط اقتصادی که کل کشور و کارخانه ذوب‌آهن با آن مواجه است من باید باشگاه را در فصل آینده با یک بودجه انقباضی اداره کنم. بر همین اساس هم ما بازیکنان ارزان، جوان و با انگیزه را جذب کرده و می‌کنیم. به هواداران هم اطمینان می‌دهم نگران نقل و انتقالات نباشند اما بدانند که به خاطر آنکه سایه تحریم‌ها هنوز بر سر کارخانه ذوب‌آهن است و هنوز با بانک‌های بین‌المللی نمی‌توانیم معامله کنیم و من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تابع تصمیمات کارخانه هستم و باید مدیریت بحران کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان فزود: در این شرایط هیچ قولی برای موفقیت ذوب‌آهن در جام حذفی و لیگ برتر نخواهم داد و باید شرایط را مدیریت کنیم.

آذری در مورد بحث انتقال قاسم‌ حدادی‌فر به استقلال گفت: باشگاه استقلال به ما نامه زد و من هم به احترام آنها پاسخ نامه را دادیم و تا ۲۹ خرداد هم منتظر شدیم که استقلال اقدامی برای جذب حدادی‌فر نکرد و از ۲۹ خرداد هم تمرینات ما آغاز شد و قاسم حدادی‌فر هم در تمرینات ما حضور دارد. این بازیکن در دامان ذوب‌آهن پرورش پیدا کرده است. من در تلویزیون دیدم که منصوریان گفت اگر قیمت رضایتنامه حدادی‌فر یک و نیم میلیارد تومان است قیمت بازیکن استقلال یعنی فرشید باقری ۳ میلیارد تومان است. من به منصوریان توصیه می‌کنم بازیکنان ۳ میلیاردی خود را حفظ کند. او فرد توانمندی است. البته استقلال در پست قاسم حدادی‌فر بازیکنانی مثل روزبه چشمی، امید ابراهیمی، فرشید باقری را دارد. بختیار رحمانی هم یک خط جلوتر از آنها بازی می‌کند. بنابراین با حضور قاسم حدادی‌فر شاهد یک ترافیک وحشتناک در این پست در استقلال می‌شدیم. ۶ بازیکن در یک پست چالش‌برانگیز خواهد بود و باعث بهره‌وری بیشتر نمی‌شود. من برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:04

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از اینکه در لیست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفت امروز در نشست با مجید جلالی با تیم فوتبال پیکان توافق کرد و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

برهانی قراردادی یکساله با تیم فوتبال پیکان امضا کرده است.

اخبار فوتبال...
ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:04

  • باشگاه گسترش فولاد: نریمان‌جهان بدون اطلاع تمرین را ترک کرده است

    باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد ترک تمرینات از سوی سامان نریمان‌جهان، بدون اطلاع و اجازه مدیریت و کادر فنی بوده است.

  • پانیونیوس به دادگاه عالی ورزش پناه برد

    باشگاه پانیونیوس یونان در پی تصمیم یوفا مبنی بر محرومیت این تیم از حضور در فصل آینده لیگ اروپایی به دادگاه عالی ورزش CAS پناه برد.

  • دردسرهای بازیکنان استقلال هنگام خروج از کمپ حجازی

    در دومین روز تمرین تیم فوتبال استقلال برای بازیکنان آبی‌پوش مشکلاتی ایجاد شد.

  • یوفا تیم پانیونیوس را از لیگ اروپا محروم کرد

    سایت رادیو ورزش یونان با درج تصویری از صحنه ناراحتی کریم انصاری‌فرد خبر رسمی حذف تیم پانیونیوس از لیگ اروپا را اعلام کرد.

  • روایت ویسی از نقش دلالان، قیمت بالای بازیکنان و قراردادهایی که در خانه می‌بندد

    سرمربی سپاهان گفت که خودش با بازیکنان صحبت می‌کند و قرارداد می‌بندد و نیازی به مدیربرنامه‌ها و دلال‌ها ندارد.

  • تهدیدی که رونالدو را فلج کرد/کاریکاتور

    بازی ضعیف کاپیتان تیم ملی پرتغال در دیدار این تیم برابر ایسلند، تأثیر به‌سزایی در متوقف شدن ارغوانی‌پوشان شبه‌جزیره ایبریا در دور نخست بازی‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ داشت.

  • مشروبات الکی و سیگار در رختکن تیم ملی اوکراین!

    اعضای تیم فوتبال اوکراین بعد از باخت مقابل آلمان، مشروبات الکی استفاده کرده و سیگار کشیدند.

  • حمله کان به کریس

    دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد رونالدو انتقاد کرد و او را متکبر بی تعصب توصیف کرد.

  • بازیکنان نفت در دیدار با اسدی: اجازه خروج تیم از تهران را ندهید

    بازیکنان تیم فوتبال نفت تهرانی در دیدار با دبیرکل فدراسیون فوتبال، دغدغه‌های خود را در زمینه انتقال تیم به استانی دیگر مطرح کردند.

  • تجمع اعتراض‌آمیز هواداران استقلال مقابل مجلس؛گودرزی را استیضاح کنید!

    شماری از هواداران استقلال برای اعتراض به سیاست‌های وزیر ورزش و جوانان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

  • نوشیدن مشروبات الکلی در اطراف ورزشگاه‌های فرانسه ممنوع شد

    دولت فرانسه نوشیدن مشروبات الکلی در اطراف ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های یورو ۲۰۱۶ را ممنوع اعلام کرد.

  • تهدید مسئولان باشگاه نفت تهران از سوی جمعی از بازیکنان

    برخی بازیکنان نفت تهران اعلام کرده‌اند تا فردا منتظر مشخص شدن وضعیت این تیم می‌مانند.

  • احتمال کنار گذاشته شدن روسیه و انگلیس از یورو ۲۰۱۶

    اتحادیه فوتبال اروپا به هواداران سه‌شیر و تیم ملی روسیه هشدار جدی داد.

  • واکنش کمیته پیشکسوتان استقلال به اظهارات قنبرزاده: خیال‌مان راحت شد که مدیرعامل استقلال نشدید

    کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل پیشین باشگاه نفت‌تهران واکنش نشان داد.

  • احتمال غیبت دی‌‌ماریا در آخرین بازی آرژانتین در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا

    بال تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برابر پاناما مصدوم شد و ممکن است به بازی آخر این تیم در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا نرسد.

  • اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 17:04

    جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و حضور او در تیم پائوک یونان و انتقال کاوه رضایی به استقلال دو شوک بزرگی بودند که روز گذشته به مسئولان باشگاه پرسپولیس و البته هواداران این تیم وارد شد. این اتفاق باعث شد علی‌اکبر طاهری یکشنبه شب جلسه‌ای را با برانکو ایوانکوویچ برگزار کند تا هر چه زودتر در مورد انتخاب جانشین برای طارمی تصمیم‌گیری شود.

    مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب یک جانشین مناسب برای طارمی حاضرند هزینه خوبی را صرف مهاجم خارجی کنند و طاهری در این مورد هماهنگی‌های لازم را با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انجام داده است. با توجه به این قضیه طاهری فیلم مهاجمانی که به او معرفی شده بود را به برانکو نشان داد تا یکی از آنها را برای تیم‌شان انتخاب کند.

    طاهری همچنین نتیجه جلسه صبح روز روز گذشته‌اش با مهدی تاج را در جلسه شب به اطلاع برانکو رساند.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:02

    مجید جلالی ، در مورد اختلاف‌های اخیر میان برخی مربیان لیگ برتری از جمله برانکو با کارلوس کی‌روش گفت: اینکه یک دعوا شروع شود و مدام ادامه داشته باشد، درست نیست و این مسائل چیزی را حل نمی‌کند. به جای جنگ و دعوا می‌توان جلسه‌ای را با آنهایی که در این مسائل دخیل هستند ترتیب داد و این مشکلات را مدیریت و حل کرد.

    وی ادامه داد: من نمی‌دانم این همه چالش و اختلاف برای چیست، فقط این را می دانم که از این جنجال‌ها و دعواها فقط فوتبال ضرر می‌کند. اینکه چه کسی سود و چه کسی ضرر کند برای من مشخص نیست ولی مطمئنا از این دعوا نه تیم ملی سود می‌برد نه باشگاه‌ها. این موضوع باید مدیریت شود و با یک جلسه می‌توان مشکلات را حل کرد.

    سرمربی پیکان در مورد وضعیت این تیم و اینکه چند بازیکن به آنها اضافه شده‌اند عنوان کرد: تا الان از سهمیه لیگ برتر فقط شیری را از نفت تهران جذب کردیم. در حال حاضر تعداد بازیکنان تیم به ۱۷ نفر رسیده‌اند که اکثر آنها جوان‌های خوب و آینده‌دار هستند. فقط نیاز به بازیکن با تجربه هم داریم و بین ۶ تا ۸ بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد.

    جلالی در مورد مذاکره با آرش برهانی و حضور آندرانیک تیموریان در پیکان اظهار داشت: اگر بازیکنی جذب کنیم به صورت رسمی اعلام می‌شود. من نمی‌توانم در مورد بازیکنی که جذب تیم نشده حرف بزنم و ممکن است روی ۲۰ بازیکن نظر داشته باشم. در مورد این بازیکنان هم که اسم بردید هنوز چیزی مشخص نیست.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:02

    به نقل از سایت باشگاه گسترش فولاد تبریز، به دنبال غیبت سامان نریمان جهان در تمرینات پیش فصل، همانگونه که پیش از این، سرمربی تیم اعلام کرده، ترک تمرینات از سوی این بازیکن، بدون اطلاع و اجازه مدیریت و کادر فنی بوده و از همین رو، پس از بازگشت نریمان جهان، این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:02

    جانی دبیازی، پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل رومانی و کسب اولین ۳ امتیازی تاریخ فوتبال این کشور در جام‌ملت‌های اروپا در پایان رقابت‌های گروه اول رقابت‌های یورو ۲۰۱۶، عملکرد شاگردانش را ستود.

    سرمربی پیشین باشگاه مودنای ایتالیا گفت: اطمینان دارم با این پیروزی، شادی بزرگی برای همه مردم متولد آلبانی در سراسر دنیا به وجود آوردیم. در بازی با رومانی آنچه باید در ۲ بازی قبلی انجام می‌دادیم را به نمایش گذاشتیم و گل زدیم. در هر ۳ بازی تیمی قدرتمند و باکیفیت نشان دادیم و مقابل تیمی که در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ فقط ۲ گل دریافت کرده بود، نمایش خوبی ارائه کردیم.

    وی افزود: امیدوارم در تمام بازی‌ها این‌گونه ظاهر شویم. در بازی منتظر ماندیم تا حریف به ما فضا بدهد و حمله را شروع کنیم. به طور کلی از عملکرد خط دفاع تیم راضی هستم. انتظار شروع خوبی را از رقیب داشتیم. خوشبختانه خیلی خوب فضاها را بستیم و در ضدحملات زهر لازم را داشتیم. چند اشتباه داشتیم اما در مجموع قدرتمند بودیم. اگر در جام بمانیم، باز هم برای تیم‌ها دردسرساز می‌شویم.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:49

    به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، میلاد کمندانی، بازیکن ملی‌پوش زیر ۲۳ سال و فصل گذشته تیم پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به عضویت باشگاه پدیده خراسان درآمد.

    این بازیکن جوان، سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس، مقاومت تهران و... را در کارنامه خود داشته است.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:49

    رحمان احمدی در حال حاضر در حال مذاکره با مسئولان سپاهان برای جدایی از این تیم است و احتمالاً قراردادش را فسخ خواهد کرد. او در تیررس باشگاه سیاه‌جامگان قرار دارد و این باشگاه مذاکراتی را با احمدی انجام داده است.

    هنوز حضور احمدی در سیاه‌جامگان قطعی نشده و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:49

    مهرداد میناوند درمورد حاشیه‌های فصل نقل و انتقالات گفت: برخی از ایجنت‌ها منصف هستند و کارشان را به‌درستی انجام می‌دهند، اما برخی در این بازار هستند که دنبال دلالی افتاده‌اند. آنها قیمت بازیکنان را کاذب کرده‌اند و این برای هواداران فوتبال به هیچ عنوان خوشایند نیست. قیمت یک بازیکن ۲۰۰میلیون تومان است، اما برخی دلال‌ها کاری می‌کنند که این قیمت به یک میلیارد برسد.

    وی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات عنوان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس تا اینجا خریدهای خوبی انجام داده است. در خط دروازه مشکلات با جذب بیرانوند مرتفع شد و سیدجلال حسینی هم به خانه‌اش برگشت. ساسان انصاری و وحید امیری هم بازیکنان خوبی هستند، درضمن علوان‌زاده که از نفت مسجد سلیمان به پرسپولیس آمد، یک جوان بااستعداد است که از او شناخت دارم. مطمئنا از این بازیکنان در آینده بیشتر می‌شنوید.

    میناوند در خصوص جدایی محسن بنگر و رضا نورمحمدی از پرسپولیس اظهار داشت: آنها برای پرسپولیس زحمت کشیدند و باید از این دو بازیکن تقدیر کرد. به هر حال سرمربی در مورد انتخاب بازیکنان تصمیم می‌گیرد و ما باید احترام بازیکنانی که از پرسپولیس جدا می‌شوند را حفظ کنیم.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:57

    به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کاوه رضایی با امضای قراردادی یک ساله به استقلال پیوست. رضایی ششمین سهمیه لیگ برتری استقلال است که فصل گذشته در ذوب‌آهن حضور داشت.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:57

    علیرضا منصوریان در خصوص شرایط قرارداد بازیکنان جدید استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: ما ملاک‌های مختلفی را برای امضای قرارداد با بازیکنان در نظر گرفته‌ایم. من دیدم برخی رسانه‌ها بدون اطلاع دقیق در مورد ارقام بازیکنان ما صحبت کردند که وظیفه خودم می‌دانم توضیحی را در این موضوع ارائه کنم.

    وی افزود: ما برای قرارداد بازیکنان تعداد بازی‌های آنها در طول فصل، عملکرد فنی و اخلاقی و رضایت سرمربی را در نظر گرفتیم. در صورتی که یک بازیکن تمامی این فاکتورها را به طور کامل رعایت کند به رقم تعیین شده می‌رسد و در صورتی که نتواند این شرایط را فراهم کند، امکان دارد رقم قرارداد او تا یک سوم کاهش پیدا کند.

    سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ارزش پیراهن استقلال بسیار بالا بوده و این پیراهن مقدس است. تک تک بازیکنانی که این پیراهن را به تن می‌کنند، باید ارزش آن را به طور کامل دانسته و برای رضایت هواداران تلاش کنند. ما برای قرارداد بازیکنان شرایط مختلفی را در نظر گرفتیم که به وسیله آنها انگیزه بازیکنان و تلاش آنها مضاعف شود.

    منصوریان خاطرنشان کرد: در فصل جاری پاداش کلیه بازیکنان استقلال یکسان و بدون تفاوت است ضمن اینکه بازیکنان جوان مانند نورافکن، برزای، محسن کریمی و... که سال گذشته عملکرد خوبی در تیم داشتند، با افزایش رقم قرارداد همراه خواهند بود.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 6:57

    فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال پس از پایان بازی تیمش مقابل اتریش و شکل‌گیری تساوی بدون گل درباره این بازی صحبت کرد.

    وی اظهار داشت: وقتی می‌بینیم مقایسه ۲ نتیجه اول ما در یورو ۲۰۱۶ شبیه به هم است، کمی نگران می‌شویم. نمی‌توانیم نتیجه رقم خورده را انکار کنیم. اتریش توان حملات بیشتر را داشت اما ترجیح می‌داد از طریق ضدحملات سریع به گل برسد.

    سانتوس ادامه داد: وقتی ما کنترل بازی را به دست گرفتیم، رقیب کمی عقب رفت و از دروازه و خط دفاع به بازی با توپ پرداخت. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و البته استفاده‌ای نکردیم.

    سرمربی پرتغال گفت: قبل از شروع به شاگردانم گفتم که باید ریتم بازی را حفظ کنیم اما تازه اوایل نیمه دوم اندکی تعادل برقرار شد. به طور کلی اتریش را تیم ضدحمله‌ای خوبی دیدم.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:24

    یکشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ساعت ۱۳:۱۹

    ناراحتی کاپیتان پرتغال در پایان دیدار با اتریش باعث عذرخواهی این بازیکن از هواداران تیم ملی کشورش شد.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:24

    سعید دقیقی که سابقه بازی در صبا، پاس، پیکان، تراکتورسازی و ... را دارد و تا نیم‌فصل سال گذشته در گسترش فولاد تبریز حضور داشت و پس از آن به مس کرمان رفت، با باشگاه ماشین‌سازی تبریز به توافق رسید و به عضویت این تیم درآمد.

    این مهاجم ۳۱ ساله فصل گذشته دو گل برای گسترش فولاد در دور رفت به ثمر رساند و در نیم‌فصل دوم که بازیکن مس کرمان بود و در ۱۵ بازی برای این تیم به میدان رفت، توانست ۴ گل بزند.

    ماشین سازی تاکنون نفراتی مثل پیام صادقیان، حبیب گردانی، امیراحمد کامدار و ... را جذب کرده است. هدایت این تیم برعهده رسول خطیبی است.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:24

    شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ساعت ۲۳:۰۷

    تیم‌های ملی مجارستان و ایسلند در پایان مبارزه خود تن به تساوی یک بر یک دادند.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 4:06

    تیم ملی مجارستان با تساوی یک بر یک در آخرین دقایق دیدار مقابل ایسلند در بازی گروه ششم رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ ، ۴ امتیازی شد و در آستانه صعود قرار گرفت.

    ایسلند شگفتی‌ساز با پنالتی دقیقه ۴۲ سیگوردسون تا آستانه پیروزی پیش رفت اما گل به‌خودی سائوارسون در دقیقه ۸۷ برتری را از این تیم گرفت و مجارستان را به گل رساند.

    در نهایت تساوی یک بریک مجارستان را ۴ امتیازی کرد و ایسلند هم ۲ امتیازی شد تا تیم شرقی در آستانه صعود قرار بگیرد.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 1:59

    کولبین سیگتورسون، بازیکن موثر تیم ملی ایسلند، بهترین بازیکن بازیکن بازی تیمش مقابل مجارستان در جدال گروه ششم رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ نام گرفت.

    او در این جریان بازی عملکرد مطلوبی داشت و به همین دلیل مرد برتر این دیدار شناخته شد.

    جدال تیم‌های ایسلند و مجارستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 1:59

    فرناندو سانتوس از کریستیانو رونالدو که انتقادات تندی از بازیکنان ایسلند انجام داده بود، دفاع کرد. رونالدو پس از تساوی دو تیم در اولین دور از بازی‌های گروه F یورو ۲۰۱۶، گفت ایسلندی‌ها با ذهنیتی کوچک، اتوبوس را درون دروازه‌شان پارک کرده بودند و طوری به‌خاطر تساوی‌شان خوشحالی می‌کردند که انگار قهرمان شده‌اند.

    اظهارات رونالدو با انتقاداتی از جمله از سوی لارس لاگربک، سرمربی ایسلند مواجه شد و او گفت ناراحتی ستاره رئال مادرید از آن جهت است که تیم او نتوانسته بازی را ببرد. حتی رئیس جمهور ایسلند هم به انتقاد از رونالدو پرداخت است.

    با این حال سانتوس تأکید کرد رونالدو حق داشته که آن جملات را درباره ایسلندی‌ها بر زبان بیاورد. وی گفت: زمانی که مردم درباره بازی جوانمردانه صحبت می‌کنند، گاهی اوقات خنده‌ام می‌گیرد، وقتی ما رفتار سایرین و واکنش‌های آنها را می‌بینیم. در پرتغال ما می‌گوییم که اگر شما احساسات نداشته باشید، واقعاً آدم خوبی نیستید.

    سانتوس ادامه داد: پس از آنچه سرمربی ایسلند گفت و کاری که بازیکنانش ۹۰ دقیقه انجام دادند، همین‌طور حرکت هواداران آنها برای هو کردن په‌په و رونالدو و کارهایی که نیمکت‌نشینان ایسلند برای آزار دادن په‌په می‌کردند، طبیعی است که ما هم احساساتی شویم. گاهی اوقات مردم به شیوه‌ای احساسی واکنش نشان می‌دهند.

    سرمربی پرتغال تأکید کرد: شما همیشه باید جوانمردانه بازی کنید و من همیشه خودم این کار را انجام داده‌ام حتی در کنفرانس‌های خبری قبل از بازی هم من حرفی درباره اظهارنظرهایی که شد و حرف‌های نیش‌دار سرمربی ایسلند نزدم. با این حال چیزی که اینجا بر آن تأکید می‌کنم این است که تصور نمی‌کنم در جایی که مردم بی‌اهمیت بودن بازی جوانمردانه برای آنها را ثابت کرده‌اند، درست باشد که درباره بازی جوانمردانه حرف بزنیم.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 220 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 18:19

    دنیل نوروزی، مدافع چپ ایرانی - دانمارکی که به‌تازگی با قراردادی یک ساله به سپاهان پیوسته است و سابقه بازی در رده‌های سنی بین ۱۶ تا ۲۰ سال را برای دانمارک دارد، در گفت‌و‌گو با سایت دانمارکی «Bold.dk» هدفش از پیوستن به زردپوشان اصفهان را رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران عنوان کرد.

    وی در این باره گفت: دلیل اصلی که تصمیم گرفتم به سپاهان در لیگ برتر ایران ملحق شوم، این است که می‌خواهم در صورت امکان برای تیم ملی ایران بازی کنم. بازی در جام جهانی فوق‌العاده خواهد بود و برای اینکه شانس حضور در تیم ملی ایران را پیدا کنم، باید بازی در ایران را انتخاب می‌کردم و من هم از این فرصت پیش‌آمده نهایت بهره را بردم.

    مدافع فصل پیش وایله بولدکلاب دانمارک در ادامه عنوان کرد: در ماه دسامبر بود که مصاحبه‌ای با یک رسانه ایرانی انجام دادم و در خصوص احتمال پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در آینده صحبت کردیم، اما در نقل‌وانتقالات زمستان پیشنهادهای زیادی نبود. حالا اوضاع کاملاً جدی‌تر شده است.

    نوروزی ۲۴ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: حضورم در سپاهان فرصت خوبی برای رسیدن به تیم ملی ایران است. این روزها اسم من بر سر زبان‌ها افتاده و در موردم صحبت می‌شود، اما هنوز به تیم ملی ایران دعوت نشده‌ام. البته کارلوس کی‌روش پیش از این نشان داده که بازیکنان سطح بالای لیگ را انتخاب و به تیم ملی دعوت می‌کند.

    وی تأکید کرد: من همیشه خودم را بیشتر یک دانمارکی می‌دانستم. وقتی جوان‌تر بودم، رؤیا و اشتیاق بازی در تیم ملی دانمارک را داشتم، اما با توجه به شرایطی که پیش آمده حالا فرصت بازی برای تیم ملی ایران را دارم و اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند تجربه فوق‌العاده‌ای باشد.

    بازیکن جدید سپاهان در خصوص شناختش از فوتبال ایران و این کشور گفت: فوتبال ورزش اول ایران است و مردمانش عاشق فوتبال هستند. سطح فوتبال لیگ برتر ایران در سطح سوپرلیگ دانمارک (بالاترین سطح فوتبال باشگاهی این کشور) است. چهار تیم برتر ایرانی هم در پایان هر فصل جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را دریافت می‌کنند، جایی که مقابل تیم‌های واقعاً خوبی از جمله تیم‌های چینی که بازیکنان واقعاً خوبی دارند، بازی می‌کنند.

    نوروزی با اشاره به وضعیت تیم جدیدش اظهار داشت: سپاهان در فصل اخیر لیگ برتر در مکان یازدهم به کار خود پایان داد، اما فصل‌های قبل آنها جزو چهار تیم برتر لیگ بودند و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشتند. سپاهان همچنین یکی از تیم‌هایی است که دستمزد بازیکنانش را سر موعد پرداخت می‌کند و این نکته خیلی خوبی است.

    دنیل نوروزی که در دانمارک متولد و بزرگ شده، خانواده‌اش ایرانی هستند و به زبان فارسی صحبت می‌کنند. او در مورد سفر به ایران هم گفت: ایران کشوری همچون کشورهای دیگر است. درست است که ایران فرهنگ خاص خود را دارد، اما می‌شود خود را با آن وفق داد. من بیشتر عمرم را در دانمارک زندگی کرده‌ام، اما حالا شانس رفتن به ایران و زندگی در آنجا را دارم.

    نوروزی تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) با وایله بولدکلاب دانمارک قرارداد دارد و پس از آن راهی ایران خواهد شد تا با سپاهان به دوران حرفه‌ای خود ادامه بدهد.

    اخبار فوتبال...
    ما را در سایت اخبار فوتبال دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : استخدام کار chambazi بازدید : 203 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 18:19